http://johanrakyat.blogspot.com/2010/02/buat-kolom-ads-iklan-125x125.html

Wanita bela 50 patung bayi

ALICE turut melakukan tugas-tugas seorang ibu seperti menukar pakaian patung bayinya.

WANITA ini melayan anak patung seperti bayinya sendiri.

KATA Alice, dia disahkan tidak boleh hamil lagi selepas melahirkan anak kelimanya, Jessica.

Alice memberitahu, dia menjadi sensitif terhadap patung-patungnya itu dan bimbang sekiranya anak atau kucingnya berada berhampiran patung-patung kesayangannya itu. Disebabkan itu, dia membeli katil bayi dan memindahkan kesemua bayi palsunya itu ke bilik tidur.

“Akhirnya Chris berpindah keluar kerana dia tidak dapat menerima kegilaan saya terhadap patung bayi palsu itu. Dia turut menyatakan yang dia tidak faham mengapa saya melayan anak patung itu seperti bayi sebenar.

“Saya cuba memberitahunya betapa mereka berjaya membuatkan saya gembira selepas disahkan tidak boleh mengandung lagi tetapi dia hanya menganggap itu adalah obsesi yang bodoh.

“Mereka (patung bayi) kemudian menjejaskan kehidupan seks kami kerana saya mahu sesetengah daripada mereka berada di katil dengan kami, tetapi Chris enggan.

“Kami telah berbincang tentang perkara-perkara lain dalam hubungan kami, tetapi anak patung benar-benar tidak membantu walaupun mereka kelihatan begitu hidup,” jelasnya.

Bayi sebenar
Tuturnya, dia lebih rela kehilangan suami daripada patung-patung bayinya itu. Dia gemar apabila ‘anak-anak’ patungnya itu berada dekat dengannya malah tidak dapat menanggung rindu sekiranya berjauhan daripada mereka untuk tempoh yang lama.

“Selepas Chris berpindah keluar, saya menukar bilik kami menjadi nurseri kerana saya tidak memerlukan ruang tambahan.

“Chris masih melawat rumah kami untuk berjumpa tiga daripada lima orang anak kami yang tinggal bersama saya iaitu Kyle, 17; Charlie, 15, dan Jessica, 12.

“Sudah tentu, saya lebih menyayangi anak-anak saya kerana saya tahu bayi-bayi ini adalah palsu. Saya masih waras,” katanya.

Ujarnya lagi, walaupun sudah menghabiskan banyak wang untuk membeli anak patung bayi itu, dia juga sering pergi ke pameran anak patung dan menukar mereka dengan anak patung lain.

“Rhys adalah kegemaran saya, saya mahu tidur dengannya pada setiap malam. Baru-baru ini, saya membawanya melawat Zoo Chester dan ramai orang datang kepada saya sambil memberitahu dia comel tetapi mereka tidak percaya apabila saya memberitahu yang Rhys adalah anak patung,” tambahnya.

Dia juga pernah ditahan oleh pihak polis kerana membiarkan empat daripada anak patungnya itu duduk di bahagian belakang tanpa menggunakan kerusi bayi.

“Apabila saya memberitahunya mereka adalah anak patung, dia tidak mempercayai saya dan saya rasa dia fikir saya gila.

“Tetapi apabila dia sedar mereka bukan bayi sebenar, itu menunjukkan berapa banyak peratus mereka kelihatan seperti kanak-kanak yang sebenar. Sebab itulah saya menyukai mereka,” ceritanya.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan