http://johanrakyat.blogspot.com/2010/02/buat-kolom-ads-iklan-125x125.html

Hantu muncul dalam parti persaraan

hantu misteri

pub berhantu


Gambar hantu yang dikatakan sering mengganggu sebuah pub telah berjaya dirakam. Pelanggan tetap yang sering berkunjung ke Apsley House di Southsea, Hants, berkata ianya adalah hantu pemurah yang sering mengisi semula minuman mereka. Dia percaya bahawa hantu itu merupakan roh bekas penjaga pub tersebut. Ketika berlangsungnya parti persaraan untuk salah seorang pekerja, Paul Morgan akhirnya telah berjaya merakam gambar kelibat misteri.

Paul, 47, yang juga merupakan bapa kepada empat orang anak mengambil gambar rakannya, Gerry Goodwin. "Saya mengambil gambar menggunakan iPhone di parti bertemakan pakaian mewah tersebut. Selepas saya menangkap gambar beberapa rakan, saya melihat semula dan menyedari ada sesuatu yang aneh. Gambar tersebut saya tunjukkan pada anak saya dan mereka sukar mempercayainya"

Hantu tersebut digelar Reedy oleh pemilik pub tersebut, Paul Wicks, 51, bersempena nama pelakon lagenda terkenal Oliver Reed yang pernah berkunjung ke situ.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan