http://johanrakyat.blogspot.com/2010/02/buat-kolom-ads-iklan-125x125.html

Tatu gambar rakan Facebook

UNIK...pengguna YouTube menunjukkan tatu gambar rakan Facebook di lengannya.

AMSTERDAM: Sesetengah orang suka menunjuk-nunjuk mengenai bilangan rakan yang mereka miliki dalam Facebook.

Namun, kebanyakannya tidaklah melakukan perbuatan keterlaluan hingga mentatu gambar profil mereka di lengan. Seorang wanita mengambl keputusan mengingati semua rakan Facebooknya seramai 152 orang dengan mentatu gambar profil mereka pada lengannya.


Penggemar rangkaian sosial warga Belanda terbabit memuat turun rakaman video mengenai tatunya itu di YouTube.

Wanita yang menggunakan nama ‘Suzyj87’ menulis: “Selepas beberapa bulan bekerja, saya mahu menunjukkan kepada anda semua tatu sosial saya. Cantik, bukan? Saya cukup bangga dengannya. Harap anda sukakannya juga!” Bagaimanapun, sesetengah pengguna YouTube mempertikaikan sama ada rakan Facebooknya itu akan kekal seperti tatu itu.


“Tahniah atas tatu yang cantik itu. Harap anda terus berkawan dengan semua rakan anda dalam tempoh yang lama,” tulis seorang lelaki selepas menonton tindakan Suzyj 87 menerusi Youtube.

Ilham membuat tatu itu mengikuti trend yang dimulakan penyanyi rap T-Pain. Dia mempunyai tatu Facebook di lengannya yang berbunyi: “Anda tidak perlu sukakan saya” dengan tanda bagus, lambang laman itu.

T-Pain memuat turun gambar tatu baru itu di laman Twitter dengan menulis: “Saya membuat tatu setiap kali saya datang ke Hawaii. Saya rasa tatu yang ini cantik, kecuali Facebook menghentikan operasinya,” - Agensi



Tiada ulasan:

Catat Ulasan